FAQ/ Meest gestelde vragen

Afspraak maken

Moet ik eerst een afspraak maken voordat ik langskom?

Een afspraak maken zou fijn zijn, maar dit is niet nodig. Je kunt gewoon binnenlopen. De koffie staat klaar.

Ik wil graag advies in de winkel. Moet ik hier een afspraak voor maken?

Je kunt altijd (zonder afspraak) binnenlopen, maar graag bereiden wij ons voor op het gesprek en dan zouden we het fijn vinden als u van te voren een afspraak maakt.

Bestellen

Is het assortiment online hetzelfde als het assortiment in de fysieke winkel?

Nee het assortiment online kan afwijken van het assortiment in de winkel. Wil je graag online een artikel bestellen maar het staat niet op de site? Neem dan contact met ons op en wij geven je informatie over de mogelijkheden.

Is het veilig om te bestellen bij de online webshop van De Tijd Bedrijfskleding?

Natuurlijk. De Tijd Bedrijfskleding is beveiligd zodat je betrouwbaar online kunt winkelen. Betalingen worden doorgelinkt naar onze payment provider Mollie.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wilt u online een bestelling plaatsen of wilt u een bestelling in de winkel op laten sturen? Dan zijn de bezorgkosten boven de €150,- gratis. Daaronder betaalt u € 4,95.

Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Voor alle informatie over de betaalmogelijkheden. Klik hier

Hebben jullie cadeaubonnen?

Ja hoor, een cadeaubon van De Tijd Bedrijfskleding kan momenteel alleen in de winkel gekocht worden maar is wel onbeperkt geldig. De papieren versie is enkel in de fysieke winkel inwisselbaar. Een kan momenteel niet online gebruikt worden.

Afhalen en bezorgen

Bezorgen jullie ook?

Ja, wij bezorgen. Onlinepakketten worden standaard verzonden via DPD. Bij grotere orders bezorgen wij zelf. Neem voor de mogelijkheden dan contact met ons op.

Kan mijn online artikelen ook ophalen in de winkel?

Ja hoor dat kan. In de webshop kunt u bij betalen aangeven of u het komt halen in de winkel of dat u het via DPD verstuurd wilt hebben.

Klantenservice

Waar kan ik een klacht op opmerking kwijt?

Bent u niet tevreden over een product of service. Laat het ons weten want daar leren wij van! Stuur een email naar info@detijdbedrijfskleding.nl met daarin uw klacht/opmerking en wij nemen zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 2 werkdagen) contact met u op. We komen er samen wel uit!

Ik ben zo tevreden. Waar kan ik dit uitten?

Bent u tevreden help ons dan door een review te schrijven op Google. Geef ons de gewaardeerde sterren en motiveer waarom u zo tevreden bent. Op die manier kunnen potentiële klanten zien hoe betrouwbaar wij zijn. Bedankt alvast.

Retouren

Hoe retourneer ik een product?

Een artikel kunt u binnen 14 dagen ruilen. Voor de voorwaarden klik hier.

Betaal ik voor het retour zenden van artikelen?

Ja, u betaalt zelf de kosten voor retour zenden.